poniedziałek, 20 września 2010

Maska wenecka "Original"



Maska wenecka wykonana na zamówienie. Nazwałam ją 'Original' z tego względu, że na życzenie osoby zamawiającej była wykonywana na wzór oryginalnej maski weneckiej:) Niby jest prosta, ale wykonanie jej okazało się jednak nie takie łatwe...największym wyzwaniem okazał się wybór odpowiedniej pasmanterii okalającej ramiona 'korony' maski. Skończyło się na tym,że kupiłam granatowo-biały sznurek i wplotłam do niego dwie złote nici oraz obok niego przykleiłam złoty sznurek:) całość wygląda moim zdaniem całkiem ok:) tkaninę na wewnętrznych 'ramionach' trochę 'podrasowałam' brokatem bo jednak okazała się zbyt mdła:) Broszka na czole maski została wykonana z termoutwardzalnej masy Fimo, oczywiście została utwardzona, pomalowana na złoto i ozdobiona perłowym koralikiem:) Mam nadzieję, że całość Wam się podoba;)

4 komentarze:

  1. Zachwycające arcydzieło!!!!Twoje maski są niesamowite, pomysły również!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiem,że nie jestem oryginalna, ale to jest CUDO !

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj
    Jestem u Ciebie pierwszy raz ...widziałam maski weneckie naprawdę w oryginale ...miałam je w domu...Twoje ....to cuda...potrafisz tak dodać i wzbogacić wszystkie elementy ....niesłychane ...w Wenecji zrobiłabyś karierę...pozdrawiam cieplutko i dołaczam do grona obserwatorów ....

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli pozostawicie tutaj kilka słów...