wtorek, 13 listopada 2012

Nareszcie coś nowego...czyli maski weneckie po przerwie

Witajcie! W końcu mogę wrócic do twórczej pracy po remontowych perypetiach. Ale nie ma 'tego złego co by na dobre nie wyszło', ponieważ taka przerwa jeszcze lepiej mnie zmotywowała a i wiele nowych inspiracji się pojawiło...
Pierwsza maska po przerwie- Design of imagination- powstała na bazie nowego odlewu, który swoją formą nieco ogranicza możliwości twórcze...jednak...co stworzyłam zobaczcie sami:

Maska jest do kupienia.

 Następne dwie maski to już mój powrót do realizacji zamówień :)
I oto poniżej: Silver fans...


 ...oraz Venetian plume.


I wracam do pracy!!! :)



2 komentarze:

  1. Ta ostatnia najbardziej mi wpadła w oko

    OdpowiedzUsuń
  2. silwer fans przepiękna - mogłaby zawisnąć u mnie w salonie... tylko w tonacji czerwono-czarnej

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli pozostawicie tutaj kilka słów...