środa, 27 października 2010

Orchidea

Kocham Orchidee...Stoi u mnie na parapecie 7 tych cudnych kwiatów w różnych wersjach kolorystycznych i uwielbiam,gdy kwitną. Pamiętam mojego pierwszego storczyka-zakochałam się w nim z wzajemnością,ponieważ kwitł praktycznie na okrągło,za każdym razem pobijając rekord w ilości kwiatów.Kochała go cała rodzina. Dlatego też nie mogłam sobie odmówić takiej maski...Kwiaty wykonałam z termoutwardzalnej masy fimo, którą potem pomalowałam farbami,żeby kwiaty wyglądały realistycznie. Maska została sprzedana na allegro:)
Pozdrawiam wszystkich odwiedzających i życzę miłego oglądania!


2 komentarze:

  1. Kochana, to co Ty wyrabiasz przechodzi już ludzkie pojęcie...Sonatę jeszcze ogarniam, Tutka rozumiem, ale orchidee z fimo ktore wyglądają jak żywe....przesadziłaś z perfekcją wykonania, że o talencie nie wspomnę!!CUDNE!!!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli pozostawicie tutaj kilka słów...