wtorek, 12 października 2010

Maska wenecka 'Musical Impressions'

Witam po przerwie urlopowej!
Przedstawiam moje kolejne dzieło:) Jak już wcześniej pisałam, 'przerzuciłam' się na robienie mniejszych masek i oto kolejna z nich. Wymiary całości: długość ok. 15cm, szerokość ok. 22cm. Powstała wczoraj, i prace nad nią trwały jeden dzień i bardzo podoba mi się ta 'czasowa' oszczędność, bo zrobienie takiej dużej maski zajęłoby mi około 3 dni (najszybciej). A tak wystarczyło parę godzin (3-4h) i proszę :) Efekty widoczne na zdjęciach:)





P.S. Maska została już sprzedana na Allegro:)

3 komentarze:

  1. Jak to sprzedana, jak to sprzedana??jeszcze skomentować nie zdążyłam, a Ty już się pozbyłaś takiej ślicznotki?;))

    OdpowiedzUsuń
  2. tak Asiu,sprzedana i to w bardzo krótkim czasie-aukcja trwała zaledwie 2 h:)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli pozostawicie tutaj kilka słów...