środa, 4 maja 2011

Mysterious lady

I oto w końcu nadeszła ta chwila!!! Przedstawiam Wam moja pierwszą pełną maskę na twarz:)Maska została wykonana od 'A do Z' techniką weneckich twórców,czyli formy gipsowej i masy papierowej plus oczywiście zdobienie...Jak juz wspomniałam jest to moja pierwsza tego typu maska-pierwsza, którą mogę Wam pokazać...Owszem było kilka poprzedniczek, jednak były one bardziej próbami i szlifowaniem techniki niż dziełami,które można by było pokazać szerszemu gronu.Nad tą techniką pracowałam od kilku miesięcy i oczywiście mam zamiar doskonalić ją nadal, ponieważ, zawsze wszystko można ulepszyć i ja do tego-czasem chyba zbyt chorobliwie-dążę. A z uwagi,że jestem samoukiem w 100%, powstanie poniższej maski dało mi naprawdę wiele satysfakcji, zwłaszcza gdy przypomnę sobie chwile załamania i zwątpienia i nawet braku pomysłów. Maska pasuje oczywiście na twarz dorosłej osoby-na pierwszym zdjęciu przymierzyła ją moja modelka Tatiana, która wyjątkowo zapożyczyła blond loki od Oliwii. Tatiana ma bardziej wyraziste oczy od Oliwii co przesądziło jej udział w prezentacji tej maski:) Głowa Tatiany jest jednak nieco mniejsza od 'normalnej' głowy dorosłej osoby, stąd nie ma idealnego dopasowania maski do twarzy tego manekina-ale musicie mi wierzyć na słowo- na normalnej twarzy wygląda super:) To chyba tyle póki co,zapraszam do oglądania fotek i komentowania;)


4 komentarze:

  1. Piękna praca, a biorąc pod uwagę czas jaki przy niej spędziłaś- pełny szacun!:))Możesz być z siebie dumna:))
    Ja bym ją jeszcze doszlifowała, gąbeczką najlepiej (taką z papierem ściernym o wysokiej gramaturze).Aha- i prawy kącik ust- trzeba domalować;))Ale to już kosmetyka dosłownie!:))Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna! Robi wrażenie.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niby prace masz a tu proszę - tyle narobiłaś !! Super te głowy udekorowałaś i mordki namalowałaś !! JA to tak od razu do wszystkich postów piszę , dawno mnie u Ciebie nie było! Maseczki na tych głowach z włoskami wyglądają niesamowicie pięknie i zdjęcia na tym tylko zyskują!!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli pozostawicie tutaj kilka słów...