piątek, 11 listopada 2011

Golden eye czyli...MOJA SETNA MASKA i CANDY!!!

Nadszedł ten dzień, kiedy swoją premierę ma moja setna maska! Trochę z premedytacją wybrałam na to świętowanie dzisiejszą  'jedynkową' datę-11.11.11 :) Cóż powiedzieć...nigdy bym nie pomyślała, że kiedykolwiek będę tworzyła maski, a jeśli już to że stworze ich aż tyle i-jest szansa, że powstanie ich jeszcze więcej! I tutaj chcę podziękować Wam-wszystkim, którzy wspieracie mnie w mojej twórczości-odwiedzającym, komentującym mojego bloga i tym, którzy mają w swoim posiadaniu moje maski i tym, którzy nadal je zamawiają-to dzięki Wam stworzyłam tę setną maskę i całą setkę masek i będę je tworzyć nadal, póki będziecie sobie tego życzyli :)
A teraz o samej Golden eye...maska powstawała-jak na nobliwą setkę przystało-dosyć długo...długo myślałam nad projektem a potem, gdy już zabrałam się do roboty różnie bywało z czasem i...weną. Maska zaczęła powstawać ok 10 miesięcy temu-a ukończona została właśnie dzisiaj :)Została wykonana z mosiężnych drucików w połączeniu z koralikami i kryształem Swarovskiego. Doskonale dopasowuje się do kształtu twarzy-Oliwia (manekin) ma niestety nieco mniejszą twarzyczkę niż dorosły człowiek,ale i tak całkiem ciekawie się w niej prezentowała. Na zdjęciach samej maski, można odnieść wrażenie,że maska jest krzywa bądź niesymetryczna-jest to tylko WRAŻENIE, bo maska nie jest sztywna (właśnie dlatego,żeby lepiej mogła dopasować się do twarzy po jej ubraniu), stąd też gdy opierała się na tkaninie podczas zdjęć, lekko się przekrzywiła. Tak się czasem zdarza podczas zdjęć :)
Zapraszam do oglądania fotek i koniecznie komentowania, a niżej znajdziecie zasady CANDY





A teraz zasady CANDY:
1)Podstawowym warunkiem wzięcia udziału w CANDY jest pozostawienie komentarza pod TYM postem oraz wklejenie u siebie na blog-u bannera z informacja o CANDY(poniżej do skopiowania) z linkiem do tego posta:) Jeśli ktoś blog-a nie prowadzi, to wpisuje tylko swój komentarz.
2)Nagrodą w konkursie-a właściwie losowaniu- będzie możliwość zamówienia maski na bazie niżej przedstawionego na zdjęciu średniego odlewu gipsowego. Odlew ma wymiary 13cm długości i 9cm szerokości. Wylosowany zwycięzca CANDY będzie sam mógł wybrać jak mam dla niego ozdobić i wymalować ten odlew :) Dla przykładu na tym odlewie powstały m.in maski: Magnolia dream, Orchidea, Złota Wenus...
3) Przewiduję także mniejsze nagrody pocieszenia ;)
4) LOSOWANIE ODBĘDZIE SIĘ 6.01.2012 NA PODSTAWIE KOLEJNOŚCI POZOSTAWIONYCH KOMENTARZY (które można wpisywać do 5.01.2012)
ZAPRASZAM!!!


I jeszcze trochę statystyk na koniec...
Wśród 100 wykonanych przeze mnie masek, jest:
Masek dużych 30
Masek średnich 11
Masek małych 31
Masek bardzo małych 8
Masek na oczy 11
Masek drucianych 4
Masek na twarz 3
Masek-stojaków na biżuterię 2


70 komentarzy:

  1. Paulinko!!! No już z przyzwoitości mogłaś nie pokazywać tego cacuszka!!!Przecież to ludzie oglądają i zazdroszczą Ci
    a) cierpliwości
    b) precyzji i perfekcji wykonania
    c) talentu
    d) etc:D
    Maska wygląda OBŁĘDNIE!!!mam nadzieję, że wystąpi co najmniej w TVP...chociaż jak na setną maskę przystało mogłaby zrobić i w BBC karierę;))
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna maska. Lejdik tak się rozpisała że ja nawet nie wiem co pod takim komentarzem dodawać, ale zapomniała napisać że chcę w Twoim candy uczestniczyć :))) Ja o tym pamiętałam i piszę że owszem - jestem w kolejce. Nie wiem ze drugi raz mi się uda u Ciebie wygrać - ale ryzyk fizyk :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój pierwszy oficjalny komentarz więc wypadałoby się wysilić bardziej niż np na skype:)
    No to tak, maska jak zwykle super, świetne wykonanie z ogromną dbałością o detale, jak zwyklę według konkretnego planu. Cięzko mi już napisać coś czego jeszcze nie napisałem czy nie powiedziałem, może tylko tyle że ten czas bardzo szybko leci, to już ponad rok i pamiętam jeszcze jak wykonywałaś dopiero 45(około) maskę, rok minął, dużo się pojawiło, nowe maski, z odlewami na twarz oraz druciane, teraz sutasz, aż jestem ciekaw co będziesz robić za 3 miesiące? I życzę Ci postu w którym będziesz mogła napisać 1000 maska:)
    Buziol:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku, prawdziwa piękność ^^ jest niesamowita. Bardzo się ciesze, ze mogłam trafić na Twojego bloga - z przyjemnością będę tu zaglądać, żeby popodziwiać Twoje dzieła ^^.

    I oczywiście staje w kolejce do candy ^^

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piszę się! Takie niecodzienne candy, jak mogę przegapić?
    A ta drucikowa niesamowita jest!
    http://wzaciszupodlasia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Cieszę się, że tu trafiłam...maski są przecudne...pełne tajemnicy...nieodgadnione...
    już jestem fanką tego bloga...zapraszam do siebie i ustawiam się w kolejce na taką cudowność pełną tajemnicy i czaru...

    OdpowiedzUsuń
  7. Od dawien dawna marzy mi się piękna maska. Sama jakoś nie mam odwagi zabrać się za zrobienie,więc może uda mi się wygrać takie cudo. Pozdrawiam cieplutko, Agnieszka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne i z charakterem.
    Długo szukałam takich klimatów, dopieszczonych i wysublimowanych...
    Oczywiście, że ustawiam się w kolejce :)
    http://pilaresatelier.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Maska cudna, zapisuje się również

    OdpowiedzUsuń
  10. Co mam powiedzieć ....śledziłam Twoje poczynania długo wcześniej zanim sama założyłam bloga . Zawsze byłam pod wielkim wrażeniem Twoich zdolności.Będę zaszczycona , mogąc wziąć udział w candowej zabawie zorganizowanej przez Ciebie. Pozdrawiam BeA

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ciekawe i oryginalne Candy. N ie może mnie zabraknąć w kolejce do losowania :)
    Gratuluję pięknych masek i życzę zapału do tworzenia :)
    Pozdrawiam (blog włączam do obserwowanych- miło mi będzie tu wrócić a info umieszczam w pasku bocznym)

    OdpowiedzUsuń
  12. maski przecudne, staję i ja;]

    OdpowiedzUsuń
  13. Staję w ogonku. Przejrzałam Twojego bloga - i już mam nawet swój typ! - tak na wypadek wygranej... Zjawiskowe są Twoje maski. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Setna maska jest niebiańska!!!i królewska!Zakochałam się w Twoich maskach od pierwszego wejrzenia a w dodatku jest szansa żeby jakąś wygrać...Po prostu muszę tu stanąć!:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna jak wszystkie wczesniejsze. Cale szczescie ze zdazylam i juz ustawiam sie w kolejce.Na wszelki wypadek zeby nie zapeszyc nie bede obmyslac wzoru i koloru, poczekam cichutko przycupnąwszy w tym miejscu wlasnie. Pozdrawiam:)))))

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo chętnie przyłączę się do kolejki :)
    quitemaxwork@wp.pl
    Pozdrawiam :)
    Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  17. jestem pod ogromnym wrażeniem Twoich dzieł. maski są przepiękne! do sesji zdjęciowej albo na karnawał...
    ustawiam się w kolejce!

    OdpowiedzUsuń
  18. Czym prędzej ustawiam się w kolejce, maski, które robisz są oszałamiające!! Setna jest przepiękna, widać, że dużo pracy włożyłaś w jej stworzenie. Gratulacje za to co robisz!!
    Pozdrawiam,
    aleksja :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ależ cudowności tworzysz!!! Ja jestem chora na maski! Więc też wezme udział w zabawie, moze akurat się zczęście do mnie uśmiechnie ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Jestem u Ciebie pierwszy raz i oglądając z moją 7 letnią córką całego Twojego bloga normalnie szczęka spadła mi na klawiaturę a młoda tylko komentowała "o ta jest super, tą bym chciała mieć itd." Na prawdę wielki talent masz w rekach. I jak by tu przejść obok takiego słodkiego cukiereczka?? Nie ma mowy staję w kolejce i zostaję u ciebie na dłużej. Pozdrawiam Silvanis :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja także chętnie wezmę udział w Twoim Candy! To będzie zaszczyt wygrać tak piękną maskę made by U! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. hmm ciekawe candy :) staję w kolejcwe :) banerek dodany:) http://agpeart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. zgłaszam się po maskę, bo jest cudowna
    dorota_wysocka@epf.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. Zapisuję się :)
    Zapraszam również na moje candy

    OdpowiedzUsuń
  25. Z nowym rokiem i skusze sie ja :) zatem - stoje pokornie w kolejce po cudne maski :)ciumki

    OdpowiedzUsuń
  26. I ja się zapisuję :) marzy mi się taka maska :))
    Pozdrawiam i zapraszam na http://pomiedzyczasem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Jestem zachwycona Pani maskami.
    Uwielbiam maski, szczególnie weneckie, więc bardzo zainteresowały mnie Pani prace.
    Cudownie byłoby mieć takie arcydzieło w swojej kolekcji.
    Pozdrawiam.

    paucia313@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  28. oglądam Twojego bloga z otwartymi ustami, bo maski genialne! Więc widząc candy od razu się zapisuję.
    Pozdrawiam, Kajkosz

    OdpowiedzUsuń
  29. Trafiłam do Ciebie dzięki informacji o candy, weszłam, zakochałam się w Twych maskach, więc nie mogłabym nie wziąć udziału.

    OdpowiedzUsuń
  30. dla tej maski zrobię wszystko !
    więc staje grzecznie w kolejce i trzymam kciuki ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Uwielbiam maski weneckie, a Twoje są niesamowite, tak pięknie i starannie ozdobione, oryginalne i pomysłowe.Rozkochałam się w nich, a ta z drucika, mistrzostwo świata! Ja też mam kilka własnoręcznie wykonanych i ozdobionych odlewów gipsowych, więc mam chrapkę na Twoje candy! Może właśnie do mnie uśmiechnie się szczęście?...Pozdrawiam cieplutko i czekam na losowanie.

    OdpowiedzUsuń
  32. Rozpisali Ci się tutaj ludzie:) Chyba jesteś zadowolona?

    OdpowiedzUsuń
  33. Chętnie ustawię się w kolejce:). Zapraszam również do siebie:
    http://lovelythings-marta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Ustawiam się w dłuuugim ogonku ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Suuuper, robisz śliczności niesamowite, mam nadzieję, że szczęście się do mnie uśmiechnie:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  36. ja zgłaszam się szybciutko :)) Banerek już zamieściłam na swoim blogu:)) mam nadzieję że mi sie poszczęści bo mam już pomysł na ten odlew :) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  37. Przepiękna jest ta mosiężna maska! Chętnie wezmę udział w candy :) Właśnie dziś z córkami tworzyłyśmy maskę z masy papierowej, ale co z tego wyjdzie to się dopiero okaże :)
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie na candy ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Taka maska do wygrania!!! Super!!!
    http://czarnalolapogodzinach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. bardzo ciekawy blog i z chęcią się zapiszę:)
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  40. Przecudne maski , chcę taką jedną ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Od wakacji zaczęłam interesować się maskami weneckimi i w końcu trafiłam tutaj, na Pani bloga. Jestem zachwycona Pani maskami i życzę dalszych sukcesów w dziedzinie artystycznej (zarówno w maskach ale również w malarstwie i innych rzemiosłach). Ponieważ piszę w ostatni dzień tegoż roku, chciałabym życzyć wszystkim Szczęścia i pomyślności w następnym :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Chętnie się wpisuje bo na bal z maskami weneckimi się szykuje.

    pozdrawiam
    wara44@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  43. Wow świetne Candy i nagroda. Oczywiście zapisuję się:) Jak wygram taką piękną maskę to będzie wisiała w specjalnym miejscu w moim domu:)

    OdpowiedzUsuń
  44. bardzo się cieszę,że trafiłam tutaj, oczywiście zapisuję się ! Twoje prace zapierają dech w piersiach! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  45. Z wielką przyjemnością dopisuję się do kolejki po cukierasy.
    Pozdrawiam serdecznie. Magda

    OdpowiedzUsuń
  46. ale cuda u ciebie :)
    zapisuje sie obowiazkowo bo jest o co powalczyc :* zapraszam czasem do siebie :*

    OdpowiedzUsuń
  47. Twoje maski są naprawdę przepiękne!!!Będę zaszczycona, jeśli to ja wygram. Twoja twórczośc jest wyjątkowa!!!
    Zapraszam do mnie:
    www.jakakolacja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. mam numer 50 :0 Może szczesliwy ;) MAski są genialne a biżuteria z nia jeszcze ładniejsza ;)Może się uda ;D

    OdpowiedzUsuń
  49. Ależ cuda obiecujesz. Ponieważ jest to dla mnie zupełnie coś odmiennego niż tworzę ... ba nawet nei zamierzam za maski się zabrać , ufając że inni robią to znacznie lepiej ... zapisuję się w kolejce !!! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  50. oj pierwszy raz widzę takiego typu bloga i jestem wręcz zachwycona. A ta druciana <3 ahh... Masz wielki talent i jesteś oryginalna! Gratuluje i życzę na nowy rok dużo weny, sił i nowych inspiracji. Zapraszam na mojego bloga flashArt.blog.onet.pl i oczywiscie zapisuje sie do candy. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  51. Pierwszy raz odwiedziłam Twojego bloga, ale na pewno nie ostatni. Te maski są rewelacyjne, nigdy wcześniej nie widziałam takich arcydzieł, tylko pogratulować.
    Oczywiście staję w kolejce, marząc o tym, żeby to właśnie mi się poszczęściło i do mnie trafiło takie cudo!:)

    pozdrawiam cieplutko
    banerek na: http://fioolcia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Dopiero dziś tutaj trafiłam ale baaardzo się cieszę, tworzysz pięknie. Z wielką przyjemnością zapisuję się na candy.
    Zapraszam również na moje candy.

    OdpowiedzUsuń
  53. Witaj :)
    Piękną maskę pokazujesz. Cieszę się też, że zdążyłam zapisać się na candy :)
    Pozdrawiam serdecznie
    sarmatixart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Witam!
    Pięknie wyglądałaby taka maska na nowym lokum :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  55. Przepiękne rzeczy tworzysz... ustawiam sie w kolejce i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  56. Zapisuję się :)
    Pozdrawiam i podziwiam ! :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Очень красиво. Хочу участвовать в розыгрыше. http://olgaolivia35.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  58. Pozdrawiam i już ustawiam się w kolejce. Maski są przepiękne.
    Asia z Bydgoszczy
    joanna-januszewska@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  59. o matuchno, ale tworzysz cuda !!!
    bajeczne maski !!!
    trafiłam tu zupełnie przypadkiem (jestem ,,raczkującym blogierem,,)
    Bardzo chętnie w kolejce do losowania się ustawiam! Pozdrawiam cieplutko !

    OdpowiedzUsuń
  60. Sama Wenecja kłania Ci się do stóp za tak pięknie wykonane maski!!!

    OdpowiedzUsuń
  61. chciałam tylko wyjaśnić, że przeniosłam blog na inny adres, więc mój wcześniejszy wpis "handmade krok po kroku" tyczy się bloga http://upominkizreczniezrobione.blogspot.com/ i tam też znajduje się zdjęcie z linkiem. tak w razie gdyby poszczęściło mi się na losowaniu ;)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  62. jejciu, jejciu, zdarzyłam- więc się zapisuję. dopiero odkryłam Twojego bloga dzięki Fimo. ale cudeńka! lecę oglądać dalej. pozdrawiam,
    Alicja

    OdpowiedzUsuń
  63. ustawiam się w kolejce ! może dopisze mi szczęście na urodziny. Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  64. moze zdązyłam,robisz cudeńka

    OdpowiedzUsuń
  65. załapię się na takie cudeńko? Proszę (próbuje zrobić "oczy Kota w butach ze Shreka")

    OdpowiedzUsuń
  66. ślicznie zapisuje się...

    OdpowiedzUsuń
  67. śliczne maski chcę taaką jedną...;P
    zuzanna2102@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  68. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli pozostawicie tutaj kilka słów...