niedziela, 12 czerwca 2011

Royal Pearl

Witam Was!
Na początku chcę Wam bardzo podziękować za Wasze liczne wizyty na moich obu blogach :) Mimo, że ostatnio mało publikuję, bo czas na więcej nie pozwala, to jednak o mnie pamiętacie, a to bardzo mnie uskrzydla i od razu przychodzi coraz większy apetyt na twórczość- a wtedy i siły i czas się znajduje:) I oto kolejna maska wenecka w moim wykonaniu :) Maska powstała z potrzeby odreagowania ostatniego tygodnia i urlopu...czas okazał się trudny, zwłaszcza,że miałam odpocząć a było zupełnie na odwrót, przynajmniej pod koniec...ale o tym Wam pisać nie będę bo sama chce jak najszybciej zapomnieć...Trochę o samej masce: królewska perła, bo kocham perły i wachlarze bo brakowało mi wachlarzy w tym własnie wydaniu:) Zrobiłam eksperyment: dwa totalnie inne wachlarze, które jednak dobrze się uzupełniają-jeden bardzo bogato zdobiony, drugi gładziutki :) Reszta na zdjęciach poniżej. A i wymiary maski : 26cm długości i 24 cm szerokości. Maska sprzedana :)




3 komentarze:

  1. Świetna! Mimo iż bardzo bogata utrzymana jest w złoto - kremowej tonacji co czyni ją bardzo elegancką i szlachetną

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli pozostawicie tutaj kilka słów...