wtorek, 6 grudnia 2011

Coś zupełnie nowego:)

Witajcie!
Dzisiaj post nie-maskowy,ale obiecuję,że będzie równie ciekawy:) Otóż spróbowałam czegoś zupełnie nowego w mojej twórczości-uszyłam Anioła-Tildę :) Jeśli chcecie więcej poczytać na ten temat to zapraszam na drugiego blog-a www.paulinaszm.blogspot.com , gdzie można też zobaczyć więcej fotek mojego nowego dzieła :) Druga sprawa-to zapraszam na portal http://www.graffus.com/artykuly/w-graffusie/weneckie-klimaty gdzie zaprezentowano moja twórczość :)
A już niebawem...kolejna maska ;)
ahhh i zapraszam na CANDY-cieszę się zę zapisujecie się coraz liczniej-do losowania pozostał jeszcze równy miesiąc, więc tym goręcej zachęcam do udziału!

1 komentarz:

  1. Odjazdowy Śpioch!!!Twoje dzieci na pewno nie wypuszczą go z domu!!!:)))Jest bardzo słodki!!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli pozostawicie tutaj kilka słów...