środa, 1 lutego 2012

Maska wenecka Night butterfly

Jak obiecałam tak i uczyniłam, czyli wracam do mojej typowej twórczości-jedna maska w kilka dni a nie kilka w jeden dzień :) I oto pierwsze moje dzieło 'niemasowe'- maska wenecka na oczy, oczywiście wykonana na zamówienie. Wzór maski nie jest moim pomysłem-istnieje pewien wenecki oryginał, który podobnie wygląda,aczkolwiek nie jest to jego kopia, bo weneckie oryginały są dla mnie głównie źródłem natchnienia, a nie wzorami do kopiowania. Całość od A do Z wykonana oczywiście przeze mnie łącznie ze stworzeniem i wykonaniem ażurowego motyla...Maska kolorystycznie lekko cieniowana. Nie mogłam się zdecydować na którym zdjęciu wygląda najlepiej,więc wrzuciłam wszystkie :)
Zapraszam do oglądania i komentowania ;)







P.S. Widziałam dzisiaj maski z Biedronki-moja mama stwierdziła,że tak się męczę,a tam jest to samo i to w jakiej cenie...sorry dla wszystkich chińczyków,ale jednak to chyba nie to samo co tutaj zamieszczam...?!

6 komentarzy:

  1. Pozdro dla chińczyków i dla szanownej macierzy (;
    Maska chyba najlepsza ze wszytskich <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Maska piękna, to jak zwykle:)) A tym chińczyków współczuć, ale w tych czasach już trzeba współczuć nam - kto robi wszystko Hand-Made

    OdpowiedzUsuń
  3. Te całe maski z biedronki to jakieś chińskie badziewie, to co ty robisz jest sztuką! Piękną pasją, wspaniała maska :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hehe maski z biedronki widziałam i jedyne co mi się w nich podobało to forma ;) maska z motylem śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  5. To w żadnym wypadku nie to samo! - no ale nie każdy docenia rękodzieło... Maska piękna!:)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli pozostawicie tutaj kilka słów...