sobota, 1 stycznia 2011

Wrażenia po-Sylwestrowe;)

Witam Was!
Na początku życzę Wam aby ten Nowy Rok przyniósł Wam same szczęśliwe chwile :) Mi sam początek przyniósł wiele radości i ciepła w sercu-ale po kolei...
Otóż niestety w moim telewizorze nie ma stacji o nazwie Polsat...nie ma bo mam telewizję 'n' i wszystko jest tvn-u, polsatu człowiek nie uświadczy na tej satelicie...ale jak mogłabym nie oglądać własnej maski w TV? Wyjście było jedno-trzeba podłączyć zwykłą antenę to telewizora i żmudnie szukać Polsat-u, co też uczynił mój mąż. Polsat się znalazł,ale raz siał albo się obraz wrednie rozdwajał...Oj długo kręciliśmy ta anteną,żeby w końcu uzyskać w miarę znośny obraz, na którym można by było dostrzec Panią Alicję w mojej masce...Tak szczerze Wam powiem,że trochę nie wierzyłam w to, że Pani Alicja ją ubierze-moja wyobraźnia nie obejmowała aż tak daleko idących faktów...Przed telewizorem usadowiłam się z ciepłą herbatką jakieś 20min przed północą, niecierpliwie czekając na godzinę zero.Co jakiś czas nerwowo zerkając na zegarek obejrzałam występ Roxette. I gdy wybiła północ-wszyscy czyli ja, mój mąż i moi teściowie nie składaliśmy sobie życzeń tylko wypatrywaliśmy Pani Alicji...Jak ją juz zobaczyłam...ubraną w moją maskę...usta otwarłam z szoku i niedowierzania własnym oczom,że oto widzę moją pracę na tak znamienitej osobistości w TV i to jeszcze w momencie tak dużej oglądalności...Jak już dotarło do mnie to wszystko-i uwierzyłam własnym oczom, to...popłakałam się...ze wzruszenia:) Ciężko opisać słowami te radość której doświadczyłam:) Mam nadzieję,że ten Nowy Rok będzie dla mnie równie pomyślny i szczęśliwy jak sam jego początek;)
Pozdrawiam Was i...idę spać, bo to był dzień pełen wrażeń:)

2 komentarze:

  1. Gratuluję!!!!!!:))))
    Życzę Ci w Nowym Roku całego mnóstwa zadowolonych klientów, zdrowia dla Ciebie i bombelasków domowych:))Wielu powodów do radości i cieszę się ogromnie, Twoim spektakularnym sukcesem !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ufff, czekałam na to - no i udało się!! Teraz tylko czekamy aż ktoś będzie miał możliwość przekazać Ci nagranie!! Gratulacji i tak trzymać!! Wszystkiego naizajefajnejszego w Nowym Roku!!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli pozostawicie tutaj kilka słów...