wtorek, 15 listopada 2011

Maska wenecka Black & white

Oj idzie chyba zima...Łamie mnie po kościach-albo biodro łupie albo plecy bolą, albo na kolano utykam...niby w mojej liczbie wiekowej stoi z przodu cyfra 2, a jednak zmiany pogody dają o sobie znać...A za oknem szaro, buro i...ponuro...nawet mój ulubiony fryzjer zrezygnował z planowanego rudego koloru na mojej głowie, bo sam stwierdził,że w tych szarościach jakie nadeszły byłoby zbyt krzykliwie...I tutaj się z nim zgodzę, bo jakoś od kiedy mi powiedział o tej rudej barwie mojej głowy, to jakoś tak nie mogłam się z tym tematem przegryźć...Dobra mniejsza z tym-miało być o masce a nie o mojej fryzurze ;) Maska nie ma odcieni szarości ale mocne kontrasty czerni i bieli...Takiej maski weneckiej jeszcze nie zrobiłam-całej czarnej,ale od jakiegoś czasu korcił mnie taki pomysł i proszę-tak powstała Black & white. Maska zdecydowanie inna niż wszystkie i- musicie mi wierzyć na słowo- w realu wygląda jeszcze okazalej i piękniej niż na fotach :) Maska do sprzedania. Wymiary całości to ok 25cm długości na 25cm szerokości.


A tutaj jeszcze pokażę drugą wersję wisiorka 'Sweet dream', wykonaną na zamówienie. Wisiorek jest bardzo podobny do pierwowzoru,ale nie taki sam-tamten był zdobiony brokatem a ten ma perłowe ozdobniki. Reszta poniżej na fotach :)


Czekam na wasze komentarze, rzecz jasna :) i Przypominam u Candy u mnie!!!!!!!!!!!!

1 komentarz:

  1. Pięknie wszystko jak zwykle i czekam na błękitną niecierpliwie :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli pozostawicie tutaj kilka słów...