niedziela, 22 kwietnia 2012

Zespół POLTERGEIST-występ w maskach mojego wykonania :)


Witajcie!
Pamiętacie maski, które wykonywałam na zamówienie dla zespołu tanecznego?
Dzisiaj mam zaszczyt zaprezentować Wam filmik i zdjęcia z występu tegoż zespołu-POLTERGEIST- z XI Gali Tanecznej, która odbyła się w Wodzisławiu Śląskim (zespół zdobył tam 4 miejsce w swojej kategorii!).
Same maski, gdy je tworzyłam były dla mnie zagadką i byłam bardzo ciekawa do jakiego stroju i tańca będą użyte. I w końcu kilka dni temu wszystko mi się 'rozjaśniło' po obejrzeniu zdjęć i filmu :) Muszę przyznać, że i pomysł na stroje i układ choreograficzny jest godny do pogratulowania :)
Dosyć mojej pisaniny-zobaczcie sami jak tańczą-a ja jeszcze raz im szczerze gratuluję występu i trzymam kciuki za kolejne udane pokazy taneczne :)



Film i zdjęcia oczywiście są własnością zespołu, który zgodził się na ich publikację ;)


3 komentarze:

Będzie mi miło, jeśli pozostawicie tutaj kilka słów...