wtorek, 21 sierpnia 2012

Subtle roses, czyli znowu maska w sutaszu

Dzisiaj znowu coś nowego :) Pisałam Wam ostatnio, że pracuję nad sutaszem i oto on-kolejny komplet biżuterii w sutaszu: maska-wisiorek (właściwie to znowu wyszła mi kolia...)i kolczyki z kryształami Swarovskiego. Sutasz wykonany na zamówienie, ale tak się składa że idealnie pasuje do mojej najnowszej sukni i prezentowanej już wcześniej maski  na kiju Subtle delicacy. Całośc mam nadzieję niebawem Wam zaprezentowac, tymczasem zapraszam do oglądania fotek kompletu i zabieram się do dalszej roboty...;)





1 komentarz:

  1. Przepiękne są twoje prace. Pierrot w sutaszu coś wspanialego. bardzo spodobały mi się Twoje prace.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie Iza N-P
    chica111.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli pozostawicie tutaj kilka słów...