piątek, 11 stycznia 2013

Maska wenecka Black passion

Nigdy ale to przenigdy nie przypuszczałabym,że maska Black rebel którą stworzyłam dobrze ponad rok temu, wzbudzi aż takie zainteresowanie na moim blogu. Maskę już dawno sprzedałam,ale nie brakowało i nadal nie brakuje pytań o nią. Aż w końcu dostałam zamówienie na maskę podobną do Black rebel, tyle, że z wprowadzonymi niewielkimi zmianami-maska została bardziej rozbudowana na czole (na życzenie zamawiającej). I tak właśnie powstała maska Black passion-czarna namiętnośc, która - mam nadzieję - okaże się godną następczynią swojej poprzedniczki-czarnej buntowniczki :)


4 komentarze:

  1. Moim skromnym zdaniem jest nawet piękniejsza!

    OdpowiedzUsuń
  2. Arcydzieła tworzysz! Jestem pod ogromnym wrażeniem! CUDA!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudo! Jestem pod ogromnym wrażeniem, chociaż sama mam do czynienia z rękodziełem, twoje maski są absolutnie niesamowite. Tak trzymaj!
    Pozdrawiam i zapraszam na mój blog http://polacraftworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. moglabys powiedziec jakich drucikow uzywaz i jakiego kleju ?

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli pozostawicie tutaj kilka słów...