wtorek, 1 stycznia 2013

Noworocznie - portretowo;)

Witam Was w Nowym Roku :) Życzę samych dobrych dni i wielu życzliwych ludzi spotykanych w szarej codzienności-by sprawiali, żeby ta codziennośc nie była taka szara oraz spełnienia wszelkich planów i marzeń :)
A teraz do sedna! Raz do roku mam wenę na rysowanie i właśnie wczoraj taka wena mnie dopadła :) Długo szukałam obiektu właściwego do naszkicowania i decyzja zapadła-narysowałam portret dziecka znajomych. Rodzicom sportretowanego efekt końcowy się podoba-a to dla mnie najważniejsze :) Branży twórczej nie zmieniam-zostanę przy maskach-to był tylko taki mały skok w bok ;) Wrzucam 3 różne fotki portretu-bo jak się okazało-nie tak łatwo zrobic dobre zdjęcie zwykłej kartce papieru...




1 komentarz:

Będzie mi miło, jeśli pozostawicie tutaj kilka słów...