poniedziałek, 14 stycznia 2013

Maski weneckie na oczy: Icy dream & Steel cream

I oto kolejne maski wykonane na zamówienie - można powiedziec, że - w podobnym stylu, ponieważ obie ozdobione ażurowym elementem. Jednak pierwsza maska została wykonana na wzór już wcześniej stworzonej maski Winter pearl-musicie mi chyba jednak wierzyc na słowo-bo dostrzec jest to ciężko-maski różnią się kiedzy soba wzorem ażuru i wielkością pereł.

 Druga maska-Steel cream, została stworzona na zamówienie-do koloru sukienki na bal karnawałowy :) Mam nadzieję, że będzie dobrze z kreacją współgrała :)




2 komentarze:

  1. Miałam napisać, że pierwsza mi się bardziej podoba, ale w sumie teraz nie wiem, chyba obie po równo..?

    OdpowiedzUsuń
  2. jaki jest koszt wykonania drugiej maski?

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli pozostawicie tutaj kilka słów...